Släng ner nyckeln min fina

Augusti is on the move och jag har haft en fin helg. For ut på fredagen och dansade med Ellen Modellen, Toni Makaroni och Nybä som fyllde 18 & co. Jag somnade till ett slagsmål utanför fönstret. Ganska feelis. Vaknade sent och åt engelsk frukost och gick sedan på en ensam kaffe och funderade lite över livet så där som man gör då man går själv på kaffe. "Vi stänger nu" sa kassörskan som hade augustifräknigt ansikte.

Senare hälsade jag på hemma hos herr & fru Nordgren i deras lyxvilla. Och jag tänkte shit vilka mogna kompisar jag har, ända tills herr Nordgren hejdlöst började imitera lamas with hats vid köksbordet. Fia-Lisa kom dit och vi for och simmade och åkte flak som i Filippinerna. Och fastän det inte är julivatten längre så är det fortfarande sommar.

Jag njuter av och fascineras av människor just nu. Känns som att det finns saker jag missat som jag vill ta igen.



Kommentarer
Postat av: Ella

Hahahaha.. Du sku int ha kuna beskriv mr Nordgren bättre än sådär. Mitt i prick.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback