En sista vecka

Time is running loooow.. det här är min sista vecka i Finland och jag lever augustiliv! Igår kväll äventyrade jag och Andrea efter att vi varit hemma hos legenderna på skolhusgatan och liftade från stan till Kuni. Det är alltid lika kul att göra nånting man aldrig gjort förut! Man känner sig ny efteråt. Vi gick hem längs kunivägen, längs tusen steg och tjugo år ladorna och husen där inga monster bor mera. Det var vackert det.

Är glad över all tid jag får spendera med människor just nu. Tack för filmmorgnar, danza kudoro nätter, djupa diskussioner och flippade stunder. Jag kommer sakna er!

Idag gick jag ut i skogen och skulle kissa då jag mitt i allt kom på att vi ju nog har en wc där inne. Duh! Tror jag har lite för mycket att tänka på just nu...


Kommentarer
Postat av: Ella

Jossan, jag kommer sakna dej och alla galna-pizzamittinatten-löskoktaägg-stunder!

Tack för att du är så speciell och underbar! Kram <3

Postat av: Danielad

<3

2011-08-23 @ 22:32:37
URL: http://ddanielass.blogg.se/
Postat av: Jossan

Kommer sakna er massor mina single ladies! Pussar!

2011-08-25 @ 22:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback