Jag saknar dig, bäst i världen.



Jag har just suttit och tittat på bilder av vackra människor. Det finns människor som är så oerhört vackra så det tar sjukt i magen.

Tänk att jag har fått lära känna såna.

A, min bäst i världen. Jag önskar att du kunde sova över hos mig så att vi kunde skjuta ihop sängarna och äta glass mitt i natten och prata om världsproblem och klättra upp på taket och köra upp på trottoaren med din bil och springa ut igenom dörren och ner till havet med asfalten mellan tårna och låta allting vara alldeles oslagbart. 

Kommentarer
Postat av: krok

kommer på lördag, vi syns på perongen, söta. jag skall ge dej en present, en låda fylld med fina saker till dej. mest dofter och ljud.

2010-05-26 @ 22:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback