we sure look cute for two ugly people

Idag har jag lärt mig att vi skrattar mera om orden innehåller bokstaven k. Jag har också lärt mig idag att man kan skratta helt tillräckligt av andra orsaker på helt flippade psykologilektioner.

1962 utbröt en skrattepidemi i Centralafrika.
Det började i byn Kashasha vid en missionärskola för flickor och under de följande sex månaderna spred sig skrattet till hundratals människor i byar runtomkring.

Tänk.

Igår kväll bestämde jag och Ellen oss för att ha disco med the hives & loney,dear & kings of convenience. Det är nog skönt att dansa fult, alltså. Så vi dansade igenom vår lägenhet precis som att inte alla våra grannar skulle se oss igenom fönsterrutorna. Jag tror det är så man ska leva.

Nu ska jag på amnestymöte, och sen ska jag typ tvätta kläder.
Det kändes trevligt att skriva. Ganska bloggigt.

Apg 1:8
Frid!

Kommentarer
Postat av: Edit

Wow! en skrattepidemi... hurra hoppas det händer här i Finland också!

2009-11-08 @ 17:15:23
Postat av: Jorma

luulen että kinshasa on kaupinki, jopa iso kaupunki, ei mikään kylä

2009-11-09 @ 09:38:26
Postat av: Jossan

Moikka Jorma! Nimi oli Kashasha, ei Kinshasa. tackoheipparalla

2009-11-09 @ 13:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback