En möjlighet

Nu har Hoppets Stjärnas årliga julpaketinsamling startat – en insamling som alla kan delta i. Detta år skickas julpaketen till Lettland och Litauen, paketen når sjuka och fattiga barnfamiljer och åldringar, samt barn på institutioner.
Du kan antingen packa ett eget paket, eller så kan du bidra med 25 € som är vad ett paket kostar och så packas paketet åt dig, detta senast den 18 november, alltså nu på onsdag. Klicka här:
Hoppets stjärnas julpakets insamling för mer information.

Tänk vad bra att få en sån möjlighet att hjälpa någon!

Jag tycker att du inte ska tänka på ifall du har råd eller inte, jag är övertygad om att du har råd. Det är mycket vi egentligen inte har råd med men som vi köper i alla fall - Nya digiboxar och i-podar och jeansleggings - så det här borde vi verkligen ha råd med.



Chris Tomlin - God of this city

Kommentarer
Postat av: Edit

Jaaaaaa, jätte bra!

Bli inte frestad av jeansleggings sången, "here I am loose in the middle, Im yours."

2009-11-18 @ 20:54:58
Postat av: Jossan

haha, jaa nu blev jag verkligen frestad, men jag ska försöka stå emot. Kampen emot jeansleggingsen är ingen dans på rosor, men står vi tillsammans så klarar vi det.

2009-11-19 @ 21:58:35
Postat av: Ylva

Jag har sagt det förr å jag säger det igen, din blogg e bra! Väldans trevlig musik dessutom.



Och ja måste bara tillägga att domdär jeansleggingsen, dom har inte heller jag ännu förstått mej på. Så då är vi tre gissar jag?



:D

Postat av: Jossan

Hej Ylva. haha va glad du gör mig. :) tack! Vetdu, du passar så bra att heta Ylva, det är ett så vackert namn och det känns precis som du. Ta hand om dig!

2009-11-29 @ 11:06:21
Postat av: Ylva

Tack Jossan! :)

2009-11-30 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback