Som Beppo Gatsoparen & Damien

Sommarvind och vattenskuggor. Andra fina med cykelhjälm på sig som vinkar till mig och så delar vi något där på riksåttan.

Precis som Beppo Gatsopare sopar sin gata har jag cyklat idag. "Man kan inte tänka på hela gatan på en gång! Man måste ta ett steg, och ett kvasttag, ett steg, ett kvasttag. Plötsligt märker man att man har sopat hela gatan" ungefär så.

Snart blir det riktig sommar. Då ska jag hjula mig grön och kanske hitta dig och bli din vän. (Har du rött och yvigt hår?)
Tills dess kan vi spend our time asking everyone elses permission and then run away and hide


Kommentarer
Postat av: Ella

jag har rött och yvigt hår, ska vi bli vänner? (:

Postat av: jossan

Ja det har du verkligen. :) Okej, de kan vi!

2009-05-14 @ 00:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback