vill inte sova


mörkbla sjömanspojke som lyssnar på radiohead i stora hörlurar.
Han säger något roligt
på ett kreativt sätt, så att jag blir inspirerad
och kinaskor på fötterna
tiden i livet, höjdpunkten
/dalarna sakta nedåt
moln över himlen som inte har förlorat sina historier, sina karktärsdrag
jag ligger raklång och jag ser dem, berättar dem för ett odefinierat ansikte
och jag är fri, för jag kan inte vara fel, jag är så rätt, så rätt
verkligheterna ligger som salar omkring oss
men vi hittar en bubbla, ett eget rum
en verklig verklighet


Kommentarer
Postat av: h

jossefine, du skriver bra. extra bra när mina fötter e trötta å de smakar svamp i munnen.

2009-01-10 @ 15:48:38
Postat av: jossan

extra bra då säger du. najs. smajl!

2009-01-11 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback