Ord som betyder något, iskall luft och något mer

Igår kväll när jag skulle sova så tog jag upp min bibel och började läsa. Och jag läste: Klä er därför som Guds utvalda, heliga och älskade, i innerlig barmhärighet, godhet, ödmjukhet, mildhet och tålamod. Ha fördrag med varandra, om någon har något att förebrå en annan. Såsom Herren har förlåtit er ska ni förlåta varandra. Över allt detta ska ni klä er i kärleken, som binder samman till en fullkomlig enhet. Kolosserbrevet 3:12-14

De här orden sa mig så mycket.



Jag känner mig inspirerad men begränsad. Vill hoppa över gränserna men i luften trasslar jag in min ena fot i dem.
Ibland måste man vänta. Växa.
Idag for jag ut och skidade. Luften var iskall. Jag började tänka.Sen kom jag in i värmen och spelade monopol med Bebbe och Mamma. Mamma blev en riktig krösus och tog över hela stan. Sen delade vi på en burk frysta jordgubbar.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hejsan, ville bara säga att du har en fin blogg! :)

Postat av: jossan

tack! Fint att du säger de :)

2009-01-05 @ 21:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback