Postcards From Far Away

Hej. Nu är det så där att jag borde sova igen. Och det ska jag nog. Skulle gärna skriva något men bilder rusar förbi mig i mitt huvud och jag vet inte om jag kan säga att de betyder något för mig. Som skulle vara värt någonting. Saker ska ju betyda och vara värda. Någonting. Vad är den där vita tröjan med svart text? Vad är ett leende? Jag undrar.



 En random youtube människa kan man kalla honom. En stund fick jag vara med i hans liv. Och jag fick se hans julgran.
Han spelar Coldplay- Postcards from far away

Kommentarer
Postat av: joanneli

hjälp vad jag blev rädd just!!! ja kunde int komma till din blogg. fruktade att du hade tagit bort den som en massa människor har gjort på sista tiden. huvaligen!! :) tycker så hemskt mycket om din blogg, är skönt att läsa lite om dina tankar när vi inte ses så mycket vissa perioder. tycker om dej. om du vill kan ja bjuda dig på mcdonalds hemma hos mej snart (ja gör grymt goda hemmaburgare). fastän ja vet att det inte var så du menade med ditt andra inlägg om en värld där saker skulle vara annorlunda, så annorlunda att t.o.m. mcdonalds skulle vara snällt. kram!!

Postat av: jossan

hej joanneli! Va fint du skriver till mig :)jag såg dig just jag. Anna Svärd frågade om du var lycklig, du hade trampat sönder min väckarklocka och så sa du "hej Andrea" så fint. Jag kan nog bjuda in mig någon dag. Det sku jag tycka om. Jag tycker det är tur att du har en blogg också, så vet man lite och så får man se fina bilder. kram & <3 Lyssna på Belle & Sebastian - Funny little frog, den sjunger i mitt huvud!

2009-01-18 @ 01:11:51
Postat av: joe

hahaa!! :) vad rolit! det var ju precis så! mvv :D det hade jag glömt lite men nu kom känslan och minnesbilder från den stunden tillbaka! häftigt att allt bara finns kvar fast man kan glömma långa stunder. sen bara BOING! så är man tillbaka några år i tiden. nu: te och kaka! kramkramkram!!!

2009-01-20 @ 16:48:11
URL: http://regndropp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback