Tandhygienisten hade väldigt rött hår och mina kusiner har höstiga får

En till dag...
Och jag har spenderat en stor del av denna dag på hvc. Jag såg lippismannen! Jag såg honom! Det var mäktigt. Det finns altså en äldre herre på hvc med väldigt bruna ögon och han samlar på lippisar. Han går runt med en rullator där han har ungefär trettio lippisar uppradade och så går han runt med den och frågar alla i personalen om de har någon lippis han kunde få. Jag har inte sett det med egna ögon men det sägs att hans rum är fullt av massa lippisar! Tänk vilket liv han har. Hans röst var knärrig. Kanske han får vara med i min studentuppsats. Orsaken till att jag valde att spendera tid på en hälsovårdscentral var altså för att jag hade tandläkartid och hål, nu märkte jag att det här är världens chans att dra en ordvits jag menar jag hade tandläkartid och HÅL (altså håltimme inte hål i tanden) skit kul. Nästan som Benna och Emelie idag

Jag: Ja ha vari vi tandhygienisten, hon to bort tandsten, de to sjuukt. Men jag ha aldri haft nå hål så de e därför jag har myki tandsten. ha ni haft myki hål?
Benna: Nää jag har ganska myki kurser...
Emelie: Ja jag har full period jag

hehhe

Senare for jag till Edit med Nattie på pakethållaren. Det var så roligt att tala med henne! Hon berättar saker för mig, med inlevelse. Edit och jag funderade över våra ny generation grupper och satt ute i gräset på deras grannars gräsmatta och tyckte att hösten var fin och att Jesus är hoppet för vår värld och våra skolor. Vi fick äppelkaka och Frank Ådahl i köket. Jonnis spelade playstation.
 Hemma ser vi på idol. Anna var speciell. Känsla.
Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp och vara pigg.
Jag trivs, jag klarar mig. Studenten är trevlig, jag ska köpa mat imorgon till i övermorgon då jag ska skriva textkompetens. Jag ser framemot att tejpa över all text på burkarna.


Kommentarer
Postat av: sandra

Owao, jag har dansat vals med den gubben och gett honom en lippis och nästan lovat att ge honom en till (blå). hah

Postat av: jossan

nähä? wow sandra

2008-09-13 @ 12:10:17
Postat av: sandra beeck

haha Benna å Emelie!! ojj va ja börja skratt!:D

2008-09-25 @ 19:00:37
Postat av: Anonym

Wow två sandror på ett inlägg. Typ rekord. ;) jo de va no ganska kul, hah.

2008-09-29 @ 17:50:17
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-29 @ 17:53:41
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: Alina

Tycker du att Prins Philip och Orlando Bloom är lika? Säg vad du tycker!

2008-09-29 @ 17:54:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback