helvilt

Igår var en händelserik dag. Jag upplvede flera spännande saker:
Jag skrev engelska student. Jag blev glad av en nyckelpiga. Jag fick punktering på min röda cykel som jag skulle cykla till stan på. Jag tittade på vi på saltkråkan med finsk dubbning!! Jag åkte omkring med en trafikdåre, spenderade bl.a lite tid uppe på en trottoar. Jag upptäckte den gregorianska cover musiken som Andreas pappa lyssnade på när han var 35. Jag åt grön tallrik på rax. Jag gick till Nicolinas lägenhet där det var ungdomsmöte. Vi pratade om att leva nära Gud. Och sen så sa alla vad de var bra på. Jag tyckte det var riktigt intressant. Vi skulle leka capture the flag men det blev till en helt ny inomhus lek som kan kallas solis i graderoben och jag kan aldrig glömma bilden i mitt inre av Jonas som springer runt iklädd Niccos tröja och skriker. Det var helvilt. Sedan spelade vi pidron. Jo det var faktist jätteroligt.


Kommentarer
Postat av: lukke

Tillochmed Pofs va me... då måst de vara villt... Saknar no alla människor där uppe men ja vet int om ja kommer flytta tibaks...

2008-09-21 @ 00:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback