Tänk om man skulle få en sång av James Blunt

My life is brilliant, sjunger det

Jag ser framemot...
Fredag kväll på doo bop, speciellt Jonk.

Jag har träffat fyra fina flickor idag. Vi åt glass och pratade och applåderade åt Brighty och Sufjan men mest åt de söta japanerna och sen dansade vi lite till yeeeah I tell you what i want what I really really want so tell me what you want what you really really want! Jag var Emma! Dom fyra flickorna sa roliga saker men sen åkte jag hem med min pappa i vår blåa bil.

Och mössen dansar också.


Kommentarer
Postat av: andrea

faktist urfint foto! och inte för att skryta men James Blunt sjunger om mej i "1973". Check this out: I would call you up every Saturday night

And we both stayed out 'til the morning light

And we sang, "Here we go again"

And though time goes by

I will always be

In a club with you.

hah vad sager du nu. Värsta romantisk.

2008-10-23 @ 15:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback