Joe the stucker

Vem där? måste vara världens bästa spel. I helgen så ändrade jag Nicolina och benjamin om reglerna lite och bestämde att frågorna inte får handla om någonting om deras utseende utan att det måste vara något om personens inre. t.ex Går din person på yoga? Äter din person sömnmedicin? Har din person disktrasefobi? Det var väldigt roligt, och en aning beroendeframkallande. Det finaste var min bror som verkligen satte sig in i de här människornas själsliv, han kollade noga på dom innan han bestämde sig för vem som har varit utbyteselev i Oravais och vilka som inte hade det. När Bebbe skulle välja kort så blev det hela tiden Joe. När vi dagen efter skulle spela igen så tänke vi högt: Bara du inte tar upp Joe nu. Men det gjorde han! Så vi tycker faktist han är lite obehaglig. Fast snygga glasögon har han. Men inget går upp emot Bill! Som samlar på äggkoppar och inte är varmt troende. Och så Tom. Som är galen i huvudet. Och sedan Peter som joggar regelbundet. Jag gillar dom starkt. Dom är nog lite mina vänner.


Kommentarer
Postat av: amelii

OJ jag fick jättelust att prova spela det så där nu! världens roligaste idé juh! Men.. det värsta är att jag tror vi inte har kvar vårt spel längre :(

Postat av: jossan

neej e de sant. Hemska saker. Men frukta inte, gå till halpa-halli :)

2008-10-30 @ 17:45:12
Postat av: lottaregina

haha :D låter hur roligt som helst! :D

å amelie, vi har två versioner så vi akn kanske spela de på julen! :)

2008-10-31 @ 21:54:47
URL: http://lottaregina.wordpress.com
Postat av: sandra

Jag skulle känna igen Bill om jag mötte honom på stan.

2008-11-02 @ 10:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback