Läser, funderar, dricker glögg

Idag är jag hemma och är sjuk. Det var länge sen sist. Jag älskar hemma sjuk dagar. Men vad det händer saker hela tiden nuförtiden. Bra och dåliga saker. Alltihopa på en gång. Livet går vidare... Blir glad av snö, av glögg som pappa kokar varje kväll och av böcker. Läste just ut "Katon kokoinen tähtitaivas" Finska är ett vackert språk. Nu förstår jag det.




"So much for the streetlights, they're never gonna guide you home, no they're never gonna guide you home"
The Thrills - Big Sur

Kommentarer
Postat av: Lukke

Senaste bok ja läste var shane claibornes "den oemotståndliga revolutionen" eller nåt... Den va jättebra o ja tänkt att den bord du o läsa. Fin bild föresten! Krya på dej

2008-11-26 @ 14:57:29
Postat av: Anonym

glögg e äckligt!

2008-11-27 @ 14:40:56
Postat av: jossan

hej lukke. heh jag har faktist läst den två gånger (nörd), men ja visst e den bra! tack. :)



Hej glögg är äckligt! Tack för din kommentar! It made my day! ;)

2008-11-27 @ 17:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback