aaargh men fina saker också

Idag blev jag riktigt irriterad. Det är faktist ganska sällsynt. Idag är det den internationella dagen för vänlighet men det verkar en del personer inte ha uppfattat. Det går in i hjärtat på mig, en vanlig fråga får ett helt ionödan spydigt svar som varken är smart eller roligt på något sätt utan bara elakt. Jag går därifrån mumlande något och känner mig helt dum. Är det det ni vill? Är det ert mål? Att människor ska känna sig nedtryckta och dåliga... Suck. Ni måste inte tycka om mig, det vet jag att kan vara svårt, men ni kan väl behärska er åtminstone.

Men jag har ju trots allt Hasse, mina filosofi timmar = peace&love! Saknar Perre dock men abstinensen har gått om en aning. Och för någon dag sedan fick jag kopiera med honom. det var lycka.

Tutorkvällen ikväll var rolig. Där fanns en person som kunde vara vänlig. Det lyste igenom ögonen på honom. tack.

Och så fyller ju Elin år idag! 18 år. Och det är ju ändå en trevlig sak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback