Någon tog ett beslut men jag gick till Piffi

Detta är dagen som Herren gjort & den var väldigt händelserik.
Nästan så man kunde säga avgörande.
Flera människor bestämde sig för saker idag, saker som kunde blivit bestämda annorlunda och som varit det också. Fint när livet svänger och man bara vet att det var nog så här som det skulle vara. Fast man är ju aldrig riktig säker. Men det gör inget. Medan stora beslut blev tagna gick jag till piffi med pianisten. Det var riktigt roligt, vi skrattade åt saker jag inte skrattat åt förut. Det är trevligt då han skorrar.

Efter skolan for jag och hälsade på Josefin. Det var jättemysigt, och hon hade en giraff på väggen som gjorde mig glad och fin norsk musik i sitt rum.

Senare på kvällen, telefonsamtalet som betydde så mycket, och som jag inte kan förstå att faktist var verkligt, jag blev så glad så glad. Igår på tisdagsgolvet hade jag inte varit så säker, men jag provade, och det fungerade. Tack Gud.


Kommentarer
Postat av: Zeb

jättefin bild dedär! nu har jag läst ifatt dej igen



gott nytt år

2008-12-28 @ 20:27:51
Postat av: jossan

Jag tror Andrea har fotat den. tänk de. de känns alltid spännande när man vet att någon har läst för man vet nog ganska mycket om mig då. gott nytt år jag minns era spaciga raketer år 2000, de va tider

2008-12-28 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback