How long before I get in before it starts, before I begin

Glad för att jag kunde känna gemenskap med en så annorlunda människa
och andra saker
till exempel en fin kofta på någon annan
eller en radikal 25-åring i en sal som blev helt tyst
Att skratta med någon utan att riktigt veta åt vad men ändå på riktigt
och så att ett par fina lite speciella tänder syns
En randig flicka kramar mig
Och så dricker jag källvatten (minst ur Niagarafallen) tillsammans med hon jag inte känner men som jag också känner gemenskap med

All that noise, and all that sound
All those places that I have found
And birds go flying at the speed of sound
To show you how it all began
Birds came flying from beyond the ground
If you could see it then you'd understand
Oh when you see it then you'll understand

(Speed of Sound Coldplay)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback