Snö i nacken & sneda glasögon (igen)

rakt ner i nacken på min blåa collage huppare

vi hade snökrig idag. och snön blev min vän. Den är inte så farlig.
Elin började alltihopa med en snygg puffning av Emelie rakt ner i en snödriva. sen sprang hon i väg. efter geografi timmen var vi hämndlystna. Så vi bär ut Elin och kastar henne i snön. sen börjar kriget. Jag måste säga att det var väldigt trevligt, förutom Benjamins snygga glasögonmördare, ett slugt drag.

Det fanns liksom inga gränser
snö innanför kläderna i munnen i hårbottnen i ögonen i öronen
Klockan klämtar finska kurs 6.. sånt är svårt att få att gå ihop med snön i min nacke, som passade så perfekt
nu föll den på tambursgolvet, jag blev tvungen att lämna den.

Winter took his life - Oh Brother är vad jag lyssnar på

En stund efter skolan hade vi nostalgi i datasalen med sailor moon (måntiara! HAHA), pokemon, kalles klätterträd & farbrorn som inte ville bli stor. Det tillförde något i mitt liv. Fias Stars ekar igenom väggarna. Yepyep. Switchfoot e bra.


Kommentarer
Postat av: ja säj he to.

...får mig nästan att villa va ett korsholmsbarn. låter myke roligare än JG barn.

2008-03-28 @ 16:51:47
Postat av: lukke

va hände sen?

2008-03-28 @ 19:25:47
Postat av: sandra

hihi. Ragnars hår e fantastiskt.

2008-04-01 @ 12:44:04
Postat av: jossan

vad hände sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback