Foo Fighters - Best of you

Det är inte texten, den känns egentligen irrelevant, men något är det
den här låten betyder mycket för mig
Det är det där stället där det vänder
I've got another confession my friend
I'm no fool

han öppnade sina ögon till slut

När någon visar att något är viktigt för dem då blir det viktigt för mig också.
Det tar tag i mig, oavsett om det är något som jag i samma situation aldrig skulle värdesätta på samma sätt.
När människor verkligen menar något. Det är inte bara en snygg basgång eller en otroligt bra textrad

Jag bara skriver....
Det är liksom inte heller relevant egentligen men jag vill bara tänka på något annat en stund
så måste man få göra

Sagt av en liten gubbe:

- Vad får får? Nej får får lamm, nämen nej nu sa jag fel jag mena, far får får? nej får får lamm! Fatta ni?!

hahhah

Kul att ha kusiner. Jag har en massa E kusiner som jag gillar. Sen finns det en A en J och en S också. Dom gillar jag nog lika mycket.

Ja som sagt, bara för att
nästa gång kanske jag faktist skriver



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback