image97

Idag...
- Förstod jag att jag ensam älskar Bob Hund
- Var mitt hår konstigt (fult)
- Läste jag ut "10 små negerpojkar"
- Tittade vi på phantom of the opera på musik
- hade vi Bootwid möte
- Var jag ganska tyst
- Märkte jag att det finns kineser, många, och alla har dom en personlighet!
- Ringde jag åt Andrea som var i Helsingfors
- bestämde jag fika med Linn
- Blev jag glad en rast
- Tänkte jag att jag är en nörd men att det inte gör så mycket

Och J slog sig ner och vi diskuterade lite om min uppsats "Framtid" och så frågade jag  honom om EU, och han sa att han visste inte, men han var emot amerikanska företag i alla fall

Josefine, 14 år

jag vågar minnas igen

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja hitta dej först! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback