Josefine i juni

Det regnar idag igen. Jag vaknar av Nicolinas God he reigns skiva. Ligger kvar i sängen länge, lyssnar, tänker väldigt lite. Låg igår kväll och lyssnade på fåglarna igen (kunde inte somna). När jag var liten och inte kunde somna så räknade jag. En gång kom jag till 1256 typ. Det var inte så värst inspirerande. Nuförtiden brukar jag be. Eller tänka på olika listor jag kunde skriva. Och ibland löser jag problem, ganska geniala lösningar kan uppkomma vid halvmedvetet tillstånd. Kanske det kunde förklaras med något jag borde ha lärt mig i biologi, men som jag inte lärt mig för att Blindside var så bra. Det är väldigt skönt egentligen, just det tillståndet när man inte kan somna och tankarna för iväg en till en massa ställen man kanske inte riktigt visste fanns eller så kanske man inte riktigt fattade dom. Och så kanske man förstår. Helt plötsligt.
Jag cyklade med Nattie på pakethållaren till Agnes och vi pratade om hästar. Jag tänkte nästan cykla in till stan men ångrade mig och cyklade hem tillbaka istället. Jag tittade på vår rabatt som är vacker som en djungel. Det känns som att det gömmer sig skatter i den. Skatter som ingen kommer hitta.

Mina sommardagar är så olika...
Stainless - One man show
Snart är det midsommar. Min artonde midsommar

n o j


Kommentarer
Postat av: Daniela Pakalén

Hej!!Var in å tittade på din sida, d kul att läsa va du skriver!kan lite identifiera mej med dig, fick inte heller sömn igår och brukar som sagt som du också be då..:) Kramar<3<3

2008-06-16 @ 13:48:17
Postat av: jossan

hej Daniela! Oj vad kul att höra från dig. Jo de e säkert ett vanligt fenomen att int kunna somna nu när de e sommar. Har du ännu samma mail? jag sku vila maila dig. Dom ha ju dragi igång med teamet nu igen så man blir helt nostalgisk. Hoppas vi ses! du är fin!

2008-06-16 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback