en regnig sommardag utan musik

Plättar luktar jättegott. Och kokt majs. Igår skulle jag ha kunnat se på fotbollsfinal med en massa tio-åriga tyskar i babtistkyrkan, om jag skulle ha velat. Men det ville jag tydligen inte. Vi sydde pass hiid kläder och det var trevligt men tog länge och ändå fick vi nästan inget gjort. Vi lyssnade på Switchfoot. (Fia var där). Och jag tycker nog att yesterdays var en extra bra låt. Och Andreas zebra måttband var verkligen något extra. (den/det hade en svans!) Citymarket är så konstigt på kvällen och jag köpte en fazer chokladplatta, sån där med kex i. FIa köpte en chilihoklad. Det har jag gjort en gång i mitt liv...

Idag har jag suttit instängd i en bastu vid krossen i en timme och lyssnat på hassan medan vi väntade på att det skulle sluta regna. Det var ganska trevligt. Vi lekte nippon ute på bryggan och vattnet var egentligen ganska varmt. Mopedpojkar är inte så farliga trots allt.


bastusekten

Imorgon far jag på läger, som ledare. Det ser jag fram emot.

Kommentarer
Postat av: Fia

fint. jag vill också simma i krossen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback