Maten är så god och nyttig if you run if you hide

Jag har varit lägerledare. Jag älskar vassor lägergård! Det vilar så mycket där. Minnen med Jesus. Men jag saknar de nerklottrade snövit tapeterna. Dokumentation över årtiondena. Härligt att komma dit. Allting är som det ska. Det finns en form. men den är fri. Och så finns de där minnena man alltid talar om och den där morgongympan som man alltid måste ha. Så skönt med sånt ibland. På onsdagen blev jag islängd i vassorfjärden. Det var ärefyllt. Jag simmade en stund och tittade på hur fint allting är där, sedan sa Josef att det fanns en mink i vattnet och då gick jag upp för jag har faktist en fobi och det är minkfobi. Den påverkar förstås inte mitt liv så fruktansvärt eftersom jag nästan aldrig träffar minkar. Hur en mink slaktas vet jag också nu ganska grundligt ifall någon skulle vilja veta. Imorgon far jag på läger igen.


blindpaddling


kväll


pidron


HILDUR! åh hon var en fantastisk tant. Hon fyllde 85 i fredags. Tuta! :)

Kommentarer
Postat av: Pidro-Man

de va nog ett bra läger. Åtminstone vi ledare hade ju roligt. Säkert resten också (:

2008-07-06 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback