Jag tycker om raymond&marias andra skivomslag fast Andrea inte gör det


Jag har inte den där gröna känslan just nu så egentligen kunde jag ju bara skriva om att jag sett två bra filmer. Men jag kanske kan skriva att det känns som att jag växer. Hela jag. Jag lär mig saker, inte bara saker om Indiens och Kinas befolkningsökning utan också om vem jag är. Och hur jag kan använda det jag är. För det ska inte finnas så mycket gränser. Jag älskar när man känner så där att man kan vara hur man vill och ändå hela tiden är sig själv.
Och sommaren drar med mig till nya platser. Och jag får vara ny i en gammal situation. Och då kan situationen bli ny också.

Hörde på raymond&maria idag och jag trodde inte att jag tyckte om dom. Så fel man kan ha.
Och så har jag just läst ut min superradikala gå ut i strid bok och nu kan jag inte bestämma mig för vilken ny jag ska börja på, vilket leder till att jag inte läser alls. Fast jag hör på veljeni leijonamieli på finska så det är ju bra. Och en sak som gör mig glad är att jag har börjat bli kompis med våra får nu. Det känns viktigt.



Imorgon ska vi ha måla kärlek i kyrkoparken och fundera över vår bro som vi ska måla. Jag har aldrig målat under en bro förut.

Kommentarer
Postat av: andrea

uuuuuuu. vilken protest!!!!



but still Chuck Norris is the man: he got the nobel peace prize because he didn´t kill enyone.



den ända som kan mäta sig med honom är vår naomi. She´s the human. jag ser upp till henne

2008-07-24 @ 09:50:25
Postat av: Joanna

Hej du söta vän! Kanske du kunde sätta upp en bild på era får för jag tycker om dem och om jag kunde se dem skulle jag nog tycka om dem ännu mera och det känns skönt att tycka om och det gör männsikor och djur gott att bli omtyckta och jag vill gärna hälsa på dem och träffa ett får på nära håll för första gången i mitt liv. Igår såg jag dig och vi sjöng lite och jag tycker om dig. Jag ska nog snart träffa dig igen. Simmade ni nå senare på kvällen?

Postat av: jossan

jo jag kanske kan skriva ett helt inlägg om fåren! Idag hälsade jag på edits får och jag trivdes så bra med det ena, jag måsta krama honom hela tiden. Och du får jättegärna komam hit och titta på dom. jag skulle iaf bli glad. :) Vi simmade inte. näpp. Inte ens morgondopp.

2008-07-27 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback