med musik i bakgrunden

image87

Jon Foreman tar emot mig. Tänk att man kan få falla och landa så där. I musik.
Idag var en vardaglig dag som jag tyckte om.
Det roligaste var då Elin låg i skoltamburen och skrattade. Shake shake your lips
hah.
Och imorgon ska jag på kent. Jag vet ingenting. Men det blir roligt. När borde man fara å köra, kommer Jocke berg vara sliskig, ja egentligen lyssnar jag ju int på kent nå mera, men jag ser framemot det. Känns spännande.

Snart har vi bara en vecka kvar av vår strejk. Emot utseendefixering och ohållbar konsumtion. Vi bestämde i november att vi skulle ha en strejk då vi under en månad enbart skulle använda en uppsättning kläder, helt avstå ifrån smink, hårspray och dylikt, köpa så lite som möjligt och dra ner på vår el och vattenförbrukning. Det har varit väldigt bra för mig. Det har gett mycket. Mina tankar har fått nya banor som rotats i mig. Och jag vill ju göra något. Det vill jag ju. Så då kan det väl inte vara så svårt. men det kan bli jobbigt.

Jag är nog vid en milstolpe. Mycket har ändrat på mig. och åtminstone nu med Jon Foreman i bakgrunden så känns det väldigt bra.

would you create in me a clean heart, oh God



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback