Livet i shuffle

1. HUR MÅR DU IDAG?

Twisted logic

 

2. KOMMER DU KOMMA LÅNGT I LIVET?

KIngdom come

 

3. HUR SER DINA VÄNNER PÅ DEJ?

Pitiful

 

4. KOMMER DU ATT GIFTA DEJ?

Gotta serve somebody

 

5. VAD ÄR DITT LIVS THEME-SONG?

Tuff Luff

 

6. VAD ÄR DITT LIVS HISTORIA?

Välkommen till Shengengland

 

7. HUR ÄR SKOLAN FÖR DEJ?

In greed we trust

 

8. HUR KAN DU KOMMA FRAMÅT I LIVET?

sweetest thing

 

9. HUR KOMMER IMORGON ATT VARA?

Jesus underbare Jesus

 

10. VAD ÄR DET BÄSTA MED DINA VÄNNER?

College kids

 

12. VILKEN SÅNG BESKRIVER DEJ BÄST?

Din trofasta kärlek

 

13. HUR ÄR DET MED DITT LIV?

God put a smile upon my face

 

14. VILKEN LÅT SKALL SPELAS PÅ DIN BEGRAVNING?

take me back

 

15. HUR SER VÄRLDEN PÅ DEJ?

I'm content with losing

 

16. KOMMER DU ATT HA ETT LYCKLIGT LIV?

Cute boring love

 

17. VAD TYCKER DINA VÄNNER OM DEJ?

Indivisable

 

18. HAR DU EN DJUP&MÖRK HEMLIGHET?

with or without you

 

19. BRUKAR FOLK I HEMLIGHET FANTISERA DEJ?

from the inside out

 

20. HUR KAN JAG GÖRA MIG SJÄLV GLAD?

praise awaits you

 

21. KOMMER JAG NÅNSIN ATT HA BARN?

beautiful one

 

22. VILKEN LÅT BESKRIVER DEN DU ÄR ATTRAHERAD AV?

devotion

 

23. VAD SKULLE DU VILJA SÄGA TILL NÄSTA GENERATION?

swalloved in the sea

 

24. VAD ÄR NÅGRA TIPS TILL MEJ?

brighter day

 

25. HUR KOMMER JAG ATT BLI IGENKÄND?

Hosana

 

26. VAD ÄR MIN DANSSÅNG?

A boy brushed red living in black and white


Hah.

Kommentarer
Postat av: Dubu

Mambo rafiki yangu :) Vipi hali?

2008-01-05 @ 23:18:19
Postat av: Tha girl with the fat smile

vad är nu detta för nymodigheter? Ja fattar int va folk håller på med.

2008-01-06 @ 16:39:13
Postat av: Fia

nå att. de blev ju no ganska bra dehäran.

Postat av: a

de var nog en hel värd som öppnades. ett kikhål och sen. musik är mer än ord smile.

2008-01-06 @ 20:28:47
Postat av: melii

jag fick lite roligt åt att du tänker spela "take me back" på din begravning :)

2008-01-08 @ 12:23:43
URL: http://amelii.wordpress.com
Postat av: lotta regina

hehe :) ja, det var lite lustigt! :D

2008-01-16 @ 21:15:23
URL: http://lottaregina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback