Finns inget bättre än att få vakna till spöregn

Den här dagen har varit jättefin. Bästa på länge. Jag vet inte riktigt varför. Jag fick bönesvar. Det var så bra så att jag bara måste skratta åt att Gud gör så där. Jag har trivts med mig idag. Det har känts hamoniskt inombords. Som att jag faktist skulle veta lite vad jag håller på med.

Nu kom jag och tänka på den där sången från när jag var liten. Jag ser bara bilderna framför mig som jag såg då jag sjöng den, men jag minns inte själva sången. Den var iallafall om en trekantig gubbe eller någon slags konstig form var han iallafall. Jag tyckte den var jättebra, men på samma gång tyckte jag att den var ganska obehaglig. Han var gjord av trä den där gubben.




Jon Foreman är inte gjord av trä tror jag men han är bra ändå.
The Cure For Pain

Kommentarer
Postat av: mammamia

Hej Vännen! "Det var så roligt jag måste skratta det kom en trekantig gubbe in..." Du som älskade att sjunga som liten, du var fantastiskt underhållande med din fina stämma och din inlevelse! Ålskar dej!

2008-02-23 @ 07:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback