Och jag åker hem med dig i din pappas bil

Jag kom just hem ifrån musikalövningen, De va feelis, och vi har bra låtar tycker jag. Mina armar e helt slut, och i huvudet ekar Ramones. Nice pants jeah. Imorgon är dagen. Föreställning 9:40 för skolan och sedan 19:00 för alla. Du är välkommen! Kulturhuset i Smedby.

Musikalen har nog gjort så att man lärt känna männsikor på ett naturligt sätt, plötsligt vet man bara var man har dom. Någon berättar om fusion och fision medan vi äter pizza, (vegepizzan var så god idag) och hon ska bli fysiker. Då tänkte jag att vad spännande det är med andra människor. Att dom längtar efter något. Sedan åker jag hem med dig i din pappas bil, och jag känner mig glad. För att jag fick vara den jag var. Inte behöva säga rätt. Inte behöva göra rätt.

Bambambambamba-bambambambam!


Kommentarer
Postat av: te smakar fisk-guni

hej. Ja kommer å tittar imoron:) å så råka jag hitta din blogg...Den e fin:)

Ha d gött!

2008-12-09 @ 21:45:28
Postat av: Linn

oj vad jag också har den där låten i huve helatiden!

Postat av: jossan

te smakade fisk! definitivt! O de e no du de. :)tack



jepp, men den e ju grymt bra så de gör ju inget :D

2008-12-11 @ 13:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback