Våra får




Egentligen heter dom Ullis och Gullis men jag döpte om dem till Samuel och Stina eftersom det känns lättare att lära känna dom då. Jag har ju faktist aldrig varit någon överdrivet djurvänlig person, men man kan faktist lära sig. Och jag tycker väldigt mycket om våra får, inte för att det känns som att de förstår mig eller något sånt, utan mest bara för att dom är så där som dom är. Fåriga. Ibland kan den svarta bita lite i min rutiga klänning. Men dom har inga vassa tänder för dom är idisslare, sa min kusin

Kommentarer
Postat av: Lan

När ja bodde i kvevlax hade vi typ såna får. De var nog lite dumma i skallen verkade det som men helt mysiga. Man ska int genomskåda dem för mycket tror ja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback