I want to live in a wooden house

Nu är jag tillbaka i civilisationen. Ute i skogen var det trevligt. Och roligt. "Peppo peppo peppo!". Och sedan ryssar som leker nippon, det är en väldigt speciell upplevelse. Haha, kunde beskriva det ganka bra. Och dom lyssnar på kristen musik, det tyckte jag var häftigt. Svenskarna oh finnarna var nog också fina. Vi har sjungit ganska mycket, vem svänger på svansen, disneymedley och I´m yours. Jag tycker ju om att sjunga kom jag på. Cindy gillar bronschit och det är typ det enda hon kan säga på svenska. Nu sitter jag i skolans datasal och har hål, en pojke skrattar åt något han kollar på brevid mig och jag åt just choklad.
När vi åkte hem med båten igår tänkte jag lite som Chris Martin tror jag.

So I wanna live in a wooden house
Where making more friends would be easy
I wanna live where the sun comes out




Coldplay - We never change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback