En tid som tar slut

Idag är det den sista dagen på sommarlovet. Så imorgon ska jag altså vakna 07:23 och stiga upp klä på mig cykla till bussen sätta mig brevid Edit kanske prata om något intressant stiga av gå upp för backen svänga vänster vänta på bilarna gå över välja en ingång jag har olika ingångsperioder klä av mig jackan och sen. Sen får vi se. Josefine K 3B ska det stå på mina häften och jag ska fråga vart tog tiden vägen? och så säger någon jaa jag fattar int att vi nu redan e abin! Och någon annan säger ja fy vad det har gått snabbt. Det kan vi säkert tala om i flera minuter och så har ännu mera av den där tiden som vi hela tiden talar om försvunnit.
Idag ska jag cykla till Hankmo och hälsa på Fia och äta röda vinbär. Hennes grannar har en leguan som sitter jättestilla. Och hennes andra grannar har ett körsbärsträd som bara fåglarna får äta av. Värsta djurrättsaktivister.
Men nu ska jag äta frukost med min lillebror. Han har tittat på judo på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback