text fjortonhundratolv

Träden är gröna ännu. Det gör mig bara orolig.
Elin har en kulspetspenna. hon ritar mig på kinden.
I klassrummen talar alla om skolfotboll och uppbåd.
jag blir så glad att jag är nittioetta
Jag ville veta saker idag. Så jag lärde mig något. Jamaica har 2,7 miljoner invånare, 1-5 procent hör till rastafari-rörelsen, vissa tillber Bundhi, Bindhi eller Buddka-lore
majoriteten är protestantiska kristna, de tillber Gud hoppas jag
tittade just på team bilderna ifrån barcelona, allt är så nära.. jag brukar tycka att allt är så långt bort, men jag tycker allt är så nära. inte så där så jag kan utbrista "det känns som om det var igår" men det finns nära mig.
jag vet inte hur det var egentligen, det var så massa intryck hela tiden
kräftor.. mums ehm

Nå igår uppstod Alabalamänä och Tomppan igen, åh vad tung du e Tomas
Jag har nog skrattat åt dig idag Sandra, haha mitt i allt lite på moddetimmen de va så roligt
Cindys sjutton års kalas. grattisgrattis och en sång fick hon också. ja det var coolt.
jippihurraa
det var nog jättebra fiilis, jaa och NIPPON var på plats som vanligt. kasaa.
Oj jag tycker nog om er alla som var där. jättemycket.

jag ska gågågå
håkanhåkanhåkan brukar upprepa sig
men han finns inte riktigt med i mitt liv nuförtiden

För en ny generation av Jocke Lundquist
läs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback