vinkel syn

Imorgon är jag nästan i Sverige. tänk bara.
Jag ska på youth. Och det känns bra.
stajlade pojkhår men jag ska vara jätteful. (hoppas jag får vara det) (för mej själv)

Tittade just på inspelningar från -92 och -93. det var tider det.
Tänk att mamma varit tjugoåtta år. Tänk att Mika alltid blev tvingad att vara julgran. tänk att vi har haft ett akvarium. Nicolina var väldigt underhållande och Emelie! haha Emelie vilken komiker.
och sen när dom hade show vid köksbordet. mardrömsbröllopsfilmen. hehe
vad konstig jag måste ha blivit, jag skriver så konstigt

nå jag såg på de här filmerna och jag fick den här känslan av helhet, hur allt egentligen hör ihop och att vi inte kan strunta i det. Jag vill leva hela mitt liv på samma gång. Jag vill inte bara leva i nuet. Jag vill vara i -92 och jag vill vara i 2013. För där är ju jag. Hela jag. nu jaget är inte hållbart. Synd att Einstein är död.
Tanken har slagit mig förut. men jag tänkte, att om vi alla skulle leva mera kvar i det vi levde i som barn så skulle vi kanske inte kunn vara så onda som vi är.
det är svårt att förstå att alla har varit en del av det där oskyldiga
den delen vill jag ha kvar
jag söker en slags lösning, nyckeln till att kunna leva så äkta som möjligt

Jag & Edit fick en vision. Awen inspiration
Vi vill faktist göra något nu. Så vi gjorde en idé.
och jag vet att nu kan jag stiga upp och börja gå fast jag inte vet riktigt exakt vart jag ska.
jag vet att jag ska någonstans.
Om det så blir Kongo eller Kvevlax.

Samaria är så otroligt bra. Jag tror jag vill jobba med alkoholister.


  image68

vad jag annat vill jobba med
1. musik
2. saker som inte stämmer
3. gatubarn
4. lim
5. färgranna papper
6. fattiga människor
7. färgranna miljövänliga papper
8. pressveck, revision, ränta
9. bokstäver
10. händer
11. vatten där det behövs


image69

uppifrån sett

Kommentarer
Postat av: Lan

På tal om inspiration.

Postat av: Kusin Emelie

Jossan, berätta om mardrömsbröllopsfilmen?! I wan´t to know! Alltså då ja kommer ti ert nästa gång MÅST ja få se didär inspelningarna me oss från -92 å -93! Remind me! E d filmat från oss.. du vet "Kär å galen"?! ;) Lr kanske int.. finns ju så myki filmat från dendär tiden..! God lilla-jul å första advent :) Kram!

2007-12-01 @ 23:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback