tre före tre

Nu sitter jag i Nicolinas lägenhet och lyssnar på ljud.
Det är natt. Men folk sover inte. Nicolina sover. Tänk vad mycket ljud som hörs. Vad orka alla göra hela tiden? I babtistkyrkan ikväll spelade Sofie Björkgren-Näse. Jag blir alltid så inspirerad. Hon är otroligt bra.
- så nära jag kan
Hon hade en fin gitarr. och alla människor. jag blir inspirerad av er också. Joanna som jag tror är så modig. Jo men det är hon. Andrea grattis till trettioårs-krisen, plus ditt ekonomiska engagemang, simma lugnt.
Och så var jag mamma och Nicco ute tillsammans idag. vi talade om intressanta saker tror jag. Jag är så glad att vi har varandra.
Sen hitade jag en tiger i bollhavet.

honom glömmer jag inte

Kommentarer
Postat av: Joanna

Du är så söt Jussi! Jag tycker att du är one of a kind, enastående. Det var så bra att du ringde mig så att vi kom å lyssna på Sofie. Det tillförde något i mitt liv. Tack! :)

Postat av: emilia

Vet du vad, vi ses snart... :D fascinerande. fantastiskt.

2007-10-18 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback