vägen vid ditt fönster

så har jag idag:
pratat om vädret med en gubbe på busshållsplatsen
ja man kan ju faktist tala om vädret, och inte bara för att man inte har något annat att säga utan för att det har snöat
varken han eller jag var så förtjust
Men nog är snöflingor fina ändå
Och jag har varit i Sverige. Och det var roligt.
Det som jag kanske minns som ett riktigt bra minne är när jag och sandra Fia och Andrea dansade i logementet till Ola Sahlén - Vägen vid ditt fönster
fantastisk sång.
Och jag fick en sån ny frid av Gud. så där chill känsla. han bara tog allt som jag gick och bar på och så att jag nu får dansa
Ja Jesus är vägen sanningen och livet. Ingen kommer till Fadern utom genom Honom.
Gå inte runt utan Honom i onödan. han är ju ändå här hela tiden. Så onödigt att låta stolhet intellekt och andra idiotiska saker hindra dig ifrån att komma till honom.

I love you
all of my hope is in you
Jesus Christ take my life
take all of me

Han är hoppet för vår värld. det är Han ju! sjukt bra
det finns altså hopp. Och det behöver vi verkligen

image70

Kommentarer
Postat av: emilia

jag saknar dig.

2007-11-05 @ 23:36:32
Postat av: Lukke

Så-otroligt-fin-bild

2007-11-07 @ 22:26:04
Postat av: Joanna

Jag älskar snön å snöflinorna! Och din söta bild! Du är fin Jussi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback