my friend and the ink on his finger

se inte så ledsen ut. nähä

gyllene medelvägar utan kringelikrokar skor som är varken för små eller för stora för rena eller för smutsiga
och mustager hattar rockar som bildar en sån där vad heter det syntes

Idag tänkte jag och Jonny på himlen. Jag märkte att jag blev glad av det. Jag har börjat se det mer som nirvana. Att gå upp i det fullkomliga. att inte kunna få mer. Att bara vara. men det går ju bara inte att jämföra. Vissa tycker ju det låter så hemskt att vi bara skulle lovsjunga, men vi har ju bara upplevt lovsången som invånare på jorden. vi har ju ingen aning om vad allt det kan innebära. Tänk att vi en dag kommer få se. Vi kan liksom säga ja men vi ser sen då.
Känns ganska coolt.
Men när jag tänkte på himlen såg jag det lite konstigt vi var ovala till formen och det var så vitt så jag började tänka på något dåligt eurovisions nummer med massa hallelujan på fel ställen.

idag slog jag en vän med näven
Sippan hade blåöga
och shout out louds piggar upp min dag

www.campaignhost.se/actionaid

tror på många sätt och vis att ni ska besöka den sidan
och inte bara för att man blir helt full av dåligt samvete när man går in på websidorna och dom frågar om man blundar för fattigdomen, ganska mycket annat också

image46

There's a dream that's never ending
There's a dream that's always out of hand
There's nothing I can do about it
Because the dream is out of my command

Kommentarer
Postat av: h

hördu jag tänkt nog att jag sku nonchalera dej också. fast jag e så snäll så de klarar jag inte av. du kan få mina bröder om du vill, dom är nästan bara jobbiga.

2007-05-04 @ 16:56:54
Postat av: Jonny

Himmlen är en plats som är så härlig att vi människor inte ens kan tänka tanken på vad som finns där. Eftersom vi tänkte tanken på Lovsång, så.. Nej :) Det är jätte roligt att fundera, men vad vi än kommer på så ere fel, för det är så härligt att vi ens ska kunna tänka tanken pga inte vi är heliga. Ere likadant med helvete ? man vet vad som väntar i helvetet, men inte himmelen ? Jag har no funderat mycki på helvete! Vill Gud faktiskt att människor ska torteras i all evighet ? Evig separation från Gud, men att brinna.. det låter lite väll hemskt.. men vi kan bara vänta och se.

2007-05-05 @ 10:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback