Jag tänker på sommaren men det handlar inte det här inlägget om

Vilken dag. rusningstid. Fia kom och hälsade på. Men ändå såg vi inga bisamråttor.
Kunis undevärld. Join me in death. I love HIM. Såna saker. Såna där saker man inte förstår varför folk anstränger sig för att skriva. Tänker dom att det här ska nog rädda världen, inspirera någon.. du misslyckades tyvärr. Men du väckte en ledsen bit i mig. Under the bridge. Tyckte aldrig om den låten. Men det var ganska trevligt att klättra där iallfall.
Och sen var det fiolen då, och mina småsyskon som bråkar om Fia, och hennes filosofiprov.. läser hon nu? haa haa
jag tvivlar , kanske hon bara tänker på hasse eller *****, fnissfniss ååh vad hemligt
Vi läste lite i min dagbok. Oj nej jag måste säga att man har nog varit en pinsam varelse. men en del har jag ju nog gjort i mitt liv. Sedan ser man de där tomma fraserna, de där svarta sidorna som bara var ett enda väntande, och man hade inte ens roligt medan man väntar, det var nog mest bara så, tråkigt
men mycket är över nu (och nej jag vill inte ha Per Gessle i mitt kök)
och snart finns det nya saker som ska vara över.
Men att tänka tillbaka är nog något fint, haha tänk vad förälskad man har varit, hit och dit runt omkring,
nästan som flyghavre.
Fia vill vara gravid mest hela tiden. Men vad vill jag då
spelar det faktist någon roll, jag menar för dig, som sitter där, vad jag Josefine Margaretha Koskinen sandhedsvägen 57... vill

Jag ska på sommarteam åtminstone. helt fantastiskt bönesvar. Jag får åka gratis. halleluja
tack så mycket , sommaren är i Dina händer, ta den ur mina

totaldissa eurovision song contest, så meningslöst alltihopa
Och nu tänkte jag på Nicolina och på brev och på tåg och på att klockan är för mycket

ooh vad mitt huvud är råddigt

men jag vill ge er ett bibelord

2 krön 7:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback