it's true life will smile for you

Jag tror på positivt tänkande, även om det innebär naivt tänkande.
Jag flyr verkligheten, men jag kan inte se det blinkande farligt röda i det, och många gånger har jag insett att verklighetsflykt har fört mig mycket närmare verkligheten än jag trodde jag kunde komma.
För jag kanske inte sprang så långt ifrån som jag trodde, jag kanske nådde något jag först måste springa ifrån för att komma riktigt nära.

image48

det tror jag på.

men du vet
Jag tror på Jesus Kristus också.
och det blir aldrig nog, man kan inte säga tillräckligt, aldrig kan det ta slut.
Frälsning på burk, superrea, vem får sista burkarna
nej vetdu det är evigt

Kommentarer
Postat av: h

jag tror på uppdateringar också på pengar som inte finns. men mest på jesus

2007-05-26 @ 23:50:25
Postat av: Gabriella

Life will smile for you!

2007-09-30 @ 11:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback