Andrea


image47

Andrea är aderton år. Hon kör toyota och ska snart skaffa en beige byxdress.
Hon är vuxen. Hon klottar aldrig när hon äter glass klockan tre på natten.
Hon har alltid väldigt trendig frisyr. Särskilt efter att man samma natt klippt lite i den.
Hon är usel på att cykla men hon är väldigt rolig att cykla med.
Hennes cyklar blir stulna ganska ofta eftersom hon ber för dem istället för att låsa dem
En gång stod hon på min gård och skämdes
Hasse hade sagt nej
till armkroken då tröståt vi lite
Vi äter ganska mycket i visshet om hur perfekta magar utan maghår och dylikt vi har
Sedan hoppar vi på deras studsmatta, ibland kommer hennes robotsyskon ut genom dörren och blir livslevande människor som sprider något glädjeliknande
Vi har ett tak. Kanske mest bara för att få sjunga lite extra Håkan Hellström.
Vi trodde vi skulle dö. Men det gjorde vi inte. Inte den här gången heller.
Sedan skrattar vi. Ja. Antingen så härmar vi varandra eller så hör vi fel
Driver med någon Hena Lolm eller Netter Päse. haha och vi tycker vi är roligast i universium
fast det är vi ju

Och det här skriver jag för att jag vill säga jättemycket
tack för att jag får ha en sån fin vän.

(och du ska nog få vara både min bestman och bestwoman om jag gifter mig)

Kommentarer
Postat av: andrea 17

jag död och får ålderskris, men ack så jag blev glad

2007-05-06 @ 21:53:33
Postat av: Anonym

jag DÖÖÖÖÖÖR och jag kan inte säg nåt annat. min kropp förtvivnar, men fy vad glad jag blev. jag e nog i chock.

2007-05-06 @ 22:10:21
Postat av: Anso

ja visst e allas våran andrea bra :D

Postat av: Anonym

fast hon borde nog bli lite längre.

2007-05-11 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback