utmanad

jag har blivit utmanad.. :) vad är det här? min nyfikenhet är tillräckligt stor för att anta utmaningen

REGLER varje spelare börjar med att skriva sex underliga/ egendomliga saker om sig själv på sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista på deras namn. Efter att det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att de ska veta att de är tagna och att de ska läsa i ens blogg för mera information.

1.
Jag tycker om Roger Pontare

2.
Jag har klippt sönder min strumpa under en diskussion och först efteråt förstått vad jag gjort

3.
Jag kan inte skära symmetriska gurkor

4.
Jag har lånat ett vattenglas och gett det till en gubbe som heter Matti och inte lämnat tillbaka glaset.

5.
Jag har undersökt hur många gånger man hinner springa över ett övergångsställe medan det är grönt ljus

6.
Jag tror på mirakel


personer jag valde :

Fia

Elin

Lan

Nicolina

HannaFrida

Jonny






Kommentarer
Postat av: Anonym

måst man göra de?

2007-03-11 @ 13:07:27
Postat av: Fia

ja, exakt?

2007-03-11 @ 17:27:16
Postat av: Anonym

NEJ verkligen inte

2007-03-14 @ 20:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback