gospel

Det är inte så långt som vi tror mellan himmel och jord.
nej
Tack Gud för att du vill vara så nära.
I en sång förenas många olikheter, men det är samma Gud. Som älskar alla olikheter.
Som bara kommer i en vind och visar att han är inte långt borta.
Och det förenar oss alla, i vilken falsksång som helst, så står vi tillsammans inför honom.
Det är hjärtats, inte tonernas, renhet som spelar roll.
amen.
tillbaka till livet läxor skavanker nerver problem
men du bär

image33

och så kom jag att tänka på min kompis pappa som blev helad från sin alkoholism.
hur otroligt är inte det?
i en bön och alla hans begär försvann, jaja man kan ju intala sig själv vad som helst
nej det kan man inte



Kommentarer
Postat av: Anonym

känner jag möjligtvis även den pappan? eller kanske du känner många fd alkoholist pappor? hördu om du int visste de så ska ju du å andrea komma hit på fredag å gå i skolan här.

Postat av: jossan

känner du möjligtvis pappan, jo hanna det gör du verkligen :) oj jo vi kommer! men inte till skolan väl..? i såna fall har jag nog missat nån info här, men det blir roligt iaf

2007-03-22 @ 20:17:01
Postat av: Fia

Uppdatera

2007-03-25 @ 21:22:35
Postat av: hafa

u p p d a t e r a

2007-03-26 @ 20:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback