I dont have to know why

Sommaren kommer oavsett. Sommaren blir ljus och lätt oavsett.
Så jag tänker hoppas, och jag tänker inte vara så här löjligt irriterad
men man får vara ledsen, man får se med blicken i golvet
bara man inte tror att ingen annan gått igenom det samma och biljontals gånger värre

i vår skola spelar man allapåsammagångpingis. jag skulle kunna skriva att det är roligt, för det är det.
Särskilt när man får in nåt coolt slag och det var helt i misstag och så tror ändå alla att man är bra.

Coldplay

So meet me by the bridge, meet me by the lane
When am I going to see that pretty face again
meet me on the road, meet me where I said
Blame it all upon
a rush of blood to the head


image49
sunshine.
shine you light, shine it bright, shine your light on me Jesus

Kommentarer
Postat av: elin

jaa..din syster e verkligen fin. så liten å..ett riktit troll(positivt)..jättemycke.
vet du att de heter faktist rundpingis.. :)

2007-06-01 @ 16:27:01
Postat av: Anonym

pingis e bara ett annat dumt spel som man kan vara bra på. och är man bra på det så är man hon som är bra på pingis. eller volleyboll eller innebandy. men jag är bara bra på att slösa upp pengar. man skall förvalta sina gåvor.och i sommar kommer vi att vara så mycket nära, och jag undrar om jag inte kommer att sakna min familj? men då får du och sandra leka mamma och pappa.har fortfarande inga pengar?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback