Yra, rufs, ögon som lyser

För idag gjorde du mig glad.
Jag älskar rufs. Rufstorsdagar där allt går som det går och vi skrattar och vet att det finns inga regler.
Lycka
Benjamin sa att glad blir man om kroppen mår bra, lycklig blir man om själen mår bra
Vi åt mat och tittade på sjuor, funderade, vad är atmosfär?
Det är fascinerande tycker jag, att det kan ändras beroende på vilken människa som kommer in genom dörren. kanske utan att den säger något.
geografi provet kändes trevligt. prov brukar inte det. men det var nästan hemtrevligt. Luktade som något varmt och frågorna var ganska hemma också.
På tal om allt så hade Hasse en väldigt fin tröja igår, kirppis om jag får gissa, men jag vågade inte fråga.
Musiken gör mig glad, men på gatorna får jag sjunga ensam.
Idag har jag lyssnat på Bo kaspers orkester - feber , den är fin men allra finast är Tomas Andersson Wij - Ett slag för dig, jag blir skakig av den, den går igenom mig
Och sen så kan en blick lysa upp hela dagen ännu mera, kanske till och med bara en inbillad en, men jag tror på fantasi. jepp jag håller nog bara med Einstein.
vad är det då för skillnad om det bara är jag som fantiserar,
jag får väl tro vad jag vill så länge det gör mig glad
fast då kommer ju sanningen göra ont, men det ska den nog, det hör nog lika mycket till som att äta och sova, men jag har svårt med sånt där som gör ont, Men Jesus klarade det galant..

Blott en dag

Har också ekat lite i mitt huvud
för det är bara så sant
...  ett ögonblick i sänder, tills jag nått ditt goda land.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättehäftit om an faktist sku gå på loppis. då sku ja tyck om han ännu mer.

2007-02-08 @ 19:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback