neutral dröm


Min gungande frid bruna pedro the lion jesus känsla satt inte kvar så djupt i magen.

Dimmig dag, hissa timmen var så flummig, jag vet också varför, Söderlund var väl trevlig, men hans händer tänker jag inte fantisera om, etc etc etc, blabla bla, ja man kan hålla på hur länge som helst och vart kommer jag till slut? jag vet inte till nånslags optimal människa status där man är fullbordad? nej men jag pratar bara, för att det är min rättighet. Men nog är det din rättighet också att sluta lyssna, dra ditt just så, ibland
Höstvandring.. innan du dränker mig. Vi läste en dikt på moddan, om en färd och en förtvivlan.

 ge mig något att stupa för

Det är väl så det är. men vågar du erkänna det?

Jag lyssnar på beach boys " I'm waiting for the day" men det är nog verkligen inte dagens låt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback