musiken

hur skulle jag klara mig utan den? Jag lyssnade på /upptäckte/blev i extas av pedro the lion - citicism as inspiration, och Gud gav mig en enorm frid, och jag bad sakta att hans den där fastern också skulle få ta emot kärleken, och sedan fortsatte jag diska. hela jag svingade och jag fick bara vara
(en hippie om jag vill)

mm
Trummorna, och sen ja alltid den där bridgen.. aahh

It makes me feel so good

Jag tänkte att nu måste jag skicka ett sånt där trevligt sms till en pojke att han måste höra den här låten genast. För jag vet att han kommer tycka om den.

is that what you love her for?

Dagen har varit jättefin, fast nu är det ännu bättre, kvällen är min tid

tycker du mer om sommar eller vinter?

ANNATOSS

- vintern gör mig ledsen


men inte när snöflingorna faller rätt på min tunga
som idag, just som idag




Kommentarer
Postat av: hf

pedro the lion. now there is no net to catch me when I jump

2007-02-20 @ 07:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback