klänning gitarr och ett hjärta av papper

Idag var min turkosrandiga dag. Det var mommos gamla klänning.
På engelska lektionen spelade jag för första gången upp min namnlös låt för någon. Det gjorde mig glad, jag tänkte på Lisa Ekdahl, och då hon också sitter med gitarren i knät. Men henne glömde jag att berätta om.
Men ändå, Sing me a silent song, sing me a homeC Cmaj C Cmaj, lite skakiga fingrar
dagen bars av ett par röda stickasockor, och äntligen fick Linn sin julklapp. god jul, ehm. Pärlor m.m
Skolan var ljus och täckt av våra pappershjärtan med jesus inuti och utanpå. Amen

Morgonen var särskilt trevlig här hemma, jag åt pätkis och läste på samhällslära provet. Men det var ingen stress med något. Jag bad en stund. Drack varm saft. Tittade på mamma. Sprang ikapp en buss.
Gjorde fotspår. Fanns.

Tänkte, tänkte mycket, blir varm när jag tänkte på något, blir fundersam om jag ska vara kall eller varm när jag tänkte på något annat

På kvällen blev det konsert. Min fd klass i övis. Dom var fina och duktiga. (Och jag ville vara med!)
ooh jag blev alldeles hög av calleth you, cometh I
Andrea skrattade på fel ställen och var annars också ett trevligt sällskap.
Linn & Anneli fick jag äntligen träffa! Nu har Linn lockigt hår, och hon sjunger ännu lika bra.
Anneli är nog riktigt hey henry och ser ganska kryptisk ut (ifall jag nu skulle veta vad det betyder
 åtminstone) Många fina mänskor jag inte sett på länge dök upp,mhm, men jag ångrade inget
(kanske lite, pyttelite)
oj om en minut är det imorgon! Nu kanske jag ska somna innnan det blir Torsdag. För jag vill intesomna på samma dag som jag vaknar. men  nu är det nog försent, okej då.

Pappa spelade på piano mammas sång "Min ädelsten" som hon fick på deras bröllopsdag. Jag sjöng med. han sa att han nog nästan grät när han skulle sjunga den första gången för mamma. Tänk att det fanns ett -87, ochd et var någons sista år, någons första år, och mitt ingenting år. Tänk att något funnits före mig. Det är svårt att begripa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan och Glad alla Hjärtans dag!

Jag hoppas att du inte tycker detta är jobbigt men det
handlar inte om försäljning. Det jag har att erbjuda är helt gratis utan några dolda avgifter.

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på MQ, Vero Moda eller
varför inte Ikea? Eller Ps2? Eller vad sägs om en hemmabio? Helt Gratis!

Jag har gjort det och har hittills fått en sex and the city box med alla säsonger i form av en skolåda och ett Xbox!

Gå in på
GratisGenerationen och bli medlem sen behöver du bara värva 7 stycken vänner efter att du
fullgjort två gratiserbjudanden, sen kan du bara sätta dig ner och vänta på ditt Xbox eller vad du nu väljer ;)

Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

Jag önskar dig Lycka till och en fortsatt Glad alla Hjärtans dag!

Mvh
Mia

2007-02-14 @ 23:21:13
Postat av: Anonym

kryptisk...ytterst svårbegriplig...jag?

2007-02-15 @ 18:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback