jaha

Joo, penkkis är över.

Allt jag minns är ett Virrvarr av tejp, snö, sjuka knän, tunnlar,barr, gegga, läppstift, tandkräm, nagellack.
och nu orkar jag inte vara glad. Det var nog roligt. Men jag blev så trött. Känner mig sjuk också, febrig, vimsig, konstig. fast jag säger till alla andra att dom är konstiga. men det är dom ju, det är ju det jag tycker om.
Sen sa jesus till mig att det inte spelar någon roll vad andra tänker. Då kände jag att jag nog kan vara glad ändå. Det gör inget om du blir missförstådd eller underskattad, för det är inget som varar. tack jesus för att du finns och varar för evigt. och jag får vara med dig. Jag vandrade där ute i sanön, och jag fick en ny frid. Den varar också. För jag kan inte leva utifrån vad andra tycker. men jag kan leva utifrån vad Gud tycker.
Så fick jag Sunes jul skivan av Jonny så nu blir det partaj.
 Linn och Hanna är ihoptejpade. Benna har wessapapper runt sig.
Andra Benna har nog blivit en 80-tals tant. roligt?
jag skrattade i alla fall. Men det kan gå för långt när folk börjar driva med varandra, som när dom i en lek försökte dumförklara den stackars pojken. Det är då det inte är roligt.
Det var färggrannt men Jesus hittade jag först ute i den vita snön.

Kommentarer
Postat av: Jonny

Penkkis Va skojsigt :) ååhh jag å villa kunna prata me jesus på samma sätt som du kan :) nästan lite avis här :)De komme väll me tiden :)

2007-02-15 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback