det där med indiepop

Jag vandrar på purevolyme och jag hittar ett par vänner. Ester drang -a dead man's point view
Det är känns så där som att man sitter i en slowmotion röd gunga med flätor och knästrumpor och om man hoppar finns det inget som tar emot en. Bara luft, rutig, randig, röd luft, och man behöver inte andas heller, man är helt ensam, och mm luften smakar som en jordgubbspaj en solig dag i maj
- ted hann nog tänka mycket före mig
Snart är det samling, men nu sitter jag här.. Come back come back tomorrow
jag är inte säker på att det är det han sjunger, men det skulle jag vilja sjunga ibland
Vad blir det här för en dag?
Jag vet inte
Mina två timmar konst på morgonen är alltid ganska roliga
Johan säger att ingen kommer fatta det här.
jag skrattar. Oona säger något dumt till Johan.
Vi håller på att göra en animation om global uppvärmning och en enögd Adam. Nu först  ser han vad han gjort, nu, men ett hus har redan växt upp på hans huvud och allt är försent
men jag tänker fortsätta, för mitt liv är en gåva, och en flicka sa att det är till för att bevaras, och då tänkte jag...

lätta stegagnes

har ju aldrig egentligen tyckt om färgen röd. men den passar så bra just nu.

Kommentarer
Postat av: Lukke

du skrev "för mitt liv är en gåva". Kommer du ihåg det ännu?

2008-05-25 @ 01:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback