solmorgon

fullkomlig i skönhet
oändlig i makt
från evighet är du
men ändå så nära

det var så fantastiskt att vakna i morse, och alla andra dagar också senaste veckan.

image36

Igår
Sandra sjutton år.
Vilken släkt. Vilken kaktus. Vilken tårta. Oj den var nog god.
och vi hade henne ut på gården och så sjöng vi lite grann och sen fick hon ju ett vasabladspaket och sånt.
Då tänkte man ju att sommarn är nog inte långt borta.
Sandra är nog en fin mänska. Hon förstår sig på människor. och på andra varelser också.
Det var lite kallt att sitta bakpå elins vespa men det var så skönt och vi sjöng lite lovsånger och så började jag tänka så där att tänkomjagskullefallaavtänkomjagskullefallaav så kunde jag riktigt känna känslan och tillslut trodde jag att jag föll av.
hemma hos elin spelade vi gitarr och jag skrev delar till tre olika låtar, så funderade vi lite på vår samling som kristna skolgruppen ska ha, och så började jag tänka att msn kanske inte är så skit ändå.

nu är det söndag
och nu ska jag nog duscha och sen ska jag lyssna lite på Lisa Miskovsky som jag hittade på kirppis för sju euro.

Och så vill man ju typ säga så där god bless you men det känns inte som min stil men nu gjorde jag ju det redan.
stil är fånigt.

image37

I long for you

Kommentarer
Postat av: elin

de va kanske du som spelade gitarren å skrev delarna till låtarna.
tack för att du kom, det var faktiskt riktit trevlit.

2007-04-16 @ 07:24:47
Postat av: många h

hej jossan hej jossan och oj vad jag är glad och nu skriver jag en massa strunt eller struts hejdå

2007-04-16 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback