Your eyes must do some raining if you're ever gonna grow.. (tudutudututudututu)

Hej och tack för den fina dag det blev. För det blev faktist det. Grattis på komplimangdagen. Bästa var nog den fina hysteriska sockkomplimangen jag fick. Jag kan nog skratta då jag tänker på det. Han var så galen. Nu har jag kommit hem ifrån cellen hos Sannah. Mina cellisar e så finast! Vi planerade program till fria förmågors kväll som är på fredag i Sion. Vi hade kul. Diskuterade allt möjligt. Läste världens bästa bibelställen. Bibeln är Guds skattkarta till oss, sa norrmannen.
När jag blundar ser jag Edit i vit basker framför mig och hon flinar så där fint. Hon står på min röda sparkstötting.

Snart vill jag ha sommar! Men inte för fort. Man måste planera allt roligt man ska göra först. Skaffa jobb också, jaa. Eh.

Joanna idag älskade jag Brighty lite. Fast inte som du.
Bright eyes - Bowl of oranges


Kommentarer
Postat av: Emeli - kusin vitamin

Ååh Petalax! :) Vilken glädje ja känner då ja ser bilden! Har du nyligen besökt moffas hemgård? Ja vill oxå dit nu när de vinter, inte underligt att man bara tänker sig att de ska va sommar där.. för brukar va dit alltid på sommaren. Kram!

2009-01-29 @ 01:15:56
Postat av: joanneli

brighty!!! XD de e grejjer de! och du skrev mitt namn direkt till mig på din blogg så att jag hoppar till i stolen när jag sitter och läser den! :D

Postat av: jossan

jag ha int vari där just, bilden är mammas. Men ja vilken glädje, o nostalgi. Minns du spökhuset? :)



hihi till dig J.

2009-01-30 @ 13:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback